maanantai 17. maaliskuuta 2014

Tatska taukoa






Viimesin tatuointi tehtiin keskiviikkona. Se oli perhetatuointi. Perheen äiti oli suunnitellut tatuoinnin omalla käsialallaan hänelle ja kahdelle tyttärelleen kaikille saman tekstin. Tatuoinnit tehtiin jokaiselle eri kohtiin. Pointti tatskoissa oli, et ne oli täsmällee äidin käsialalla tehtyjä. Mun mielestä toi oli todella hyvä ideana, vaikka noita ei joka päivä vastaa tulekkaan. Erilaisuudesta pointsit. Otin kuvista paketti hinnan, koska he tulivat perheenä ja kaikki ottivat kuvat kerralla, he saivat sen edullisemmin. Jälleen kerran asiakkat lähtivät tyytyväisinä.

Nyt tatuoinneista on ollut muutaman päivän taukoa. Olen ollut flunssan ja kuumeen kourissa. Tatuointeja on kyselty tänä aikana, mut ajatus ei ole oikee kyennyt tatskoja kipeenä aattelemaa. Nyt aletaa olemaan jo voiton puolella, joten kalenterii on ruvettava raivaamaan tilaa asiakkaille, suunnittelemaa ja toteuttamaa. Ku oon täysin terve, tulee olemaan paljon töitä. Päivä ja asia kerrallaa.

Viime päivinä olen nukkunut paljon. Mutta ku ei ole ollut töitä tai mitää muutakaa menoja, olen ollut paljon tyttäreni Wilhelmiinan kanssa. Ollaa vaa chillattu ja muksu on vähä hoitanu iskää. Toivotaa, että muut eivät tässä talossa samaa ala sairastaa. Silloin tällöin oon koittanu pelailla ps4, mut eihän sitäkään oo oikee jaksanu tykittää. Pakolliset asiat kuten muuttoon liittyen olen raahautunut hoitamaan.

Kuhan tästä tervehdytää ni tulee enemmän postausta. Sillon on töitä josta kirjotella ja laitella kuvia. Kiitokset kaikille, jotka ovat liittyneet lukijoiksi :)

9 kommenttia:

  1. minkälainen hintahaarukka sulla on tatuoinneissa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no hinnat pommppii siin 60-400e välillä mut ei sillee oo mitää hinnastoa koska tatuoinnin hinta perustuu monista eri tekiöistä

      Poista
    2. no paljonko ottaisit hintaa esim. jostain pääkallosta missä on pieniä yksityiskohtia?

      Poista
    3. riippu todella monista tekijöistä, kuten tatuoinnin koosta, kohdasta johon se tulee, varjostuksista ja yksityiskohdista. On erittäin vaikea heittää hintaa kun ei ole kuvasta sen enempää tietoa, mutta karkeasti uskallan varmaan heittää, että 90-150e hujakoilla. Jos olet kiinnostunut, laita mulle fbssä viestiä ja kuvaa niin osaan tarkemmin sanoa :)

      Poista
  2. Tyytyväisiä ollaan!- mulla on jo uusi kuva mielessä...kunha muutosta selviätte niin tulen =)

    Crista

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä juttu, laitan viestiä kun on kaaoksesta saatu hallittu :)

      Poista
  3. Älyttömän hyviä jälkeä ja niin mun näkösiä! Laitoin sulle yvtä facebookkiin, katso ettei ole mennyt muut kansioon :)

    VastaaPoista